Silex, Théta, Zuriel

Silex, Théta, Zuriel

márc 07

Urban
Kard és Mágia (+
háziszabályok)
Karnáció

 

Alaphelyzet
A háború iszonyatát hátrahagyva érkeztetek Délre. Azt hittétek, itt minden könnyebb lesz, de csak utólag döbbentetek rá, hogy Dél idegen viszonyainak és furcsa szokásainak útvesztőjéhez képes hazátokban legalább a helyzet halálosan egyértelmű volt: Taur, a Kiméra az úr, és aki nincs vele, az ellene. Még a Kalandozók Városa, a ködös Orion is csalódás volt. A róla zengett mesék igaznak bizonyultak, valóban csak kalandozók léphetik át kapujait. De a falakon túl nem menedék, hanem egy zsibongó kaptár várt benneteket, bármiféle látható királynő nélkül. Hamar tovább is álltatok, de utatokat továbbra is balszerencse, félreértések és kínos helyzetek kísérték. A legelkeseredettebb pillanatban talált rátok jótevőtök, aki nem csak értelmet, de célt is adott életeteknek. Most is neki segítetek: Egy remetét keres, akinek az élete veszélyben forog.

Ami várható
Ez egy kísérlet, annak minden lehetőségével és buktatójával. Minden alaposan át lett gyúrva, így nem szükséges előismeret, de a csattanók egy része csak az eredeti játékot ismerőknek jelenthetnek bármit is. Éppen ezek miatt, mielőtt jelentkezel, kérlek nézd át a Karnáció bevezetőjét, hogy valóban érdekel-e a dolog. Ha igen, ráhangolódásként ajánlom ezt, ezt illetve ezt. A kaland felépítése egyébként csomópont alapú, szűk területen szabad mászkálással és többféleképpen megoldható szituációkkal. Ha mindez nem lenne elég, a játékban szerepet fog kapni egy jengatorony is :)

Karakterek
Előre elkészített 5. szintű északi karakterek minden megengedett osztályvariációban. Finomra hangolásukra a játékra idejekorán érkezőknek lehetőségük van. Karakterhalál esetén az utánpótlás a maradék karakterek közül lehetséges, a mese egy előzetesen kijelölt pontjánál.

Foglalások

  1. Orastes
  2. Marvin
  3. Bendoin
  4. mferenc
  5. Robi